run baby run, don't ever look back

Dagen har varit bra! Jag orkade ta mig ut i värmen och jogga - jag tog min runt trean på 14 minuter. Inte världens snabbaste kanske, men bra jobbat i värmen eller hur? Städat rummet hann jag med också. Good girl!

Åkte hem till Adam och såg någon mysko film som jag inte direkt förstod något av. Förutom att de dödade varandra. Inte sevärd, helt enkelt. Sen kom Malin förbi - jag har saknat den lilla lorten. Hon åker till Turkiet på fredag och jag är avundsjuk! But then again, jag ska till USA snart! Betyder det att jag missar en panic-konsert i Sverige i höst? Who knows. Har jag tur får jag se dem i USA, om inte har jag sett dem två ggr i år och det är mer än vad jag kunde önskat. Snackar om dem igen. När ska jag sluta?

Jag är trött och bör sova nu. Imorgon ska jag träffa Jess för en tripp på staden. Jag behöver nya skor, dock tycker inte jag det, men pappa hotade med att slänga mina favoritskor så det är väl bara att köpa ett par nya antar jag. Godnatt med er!

Kommentarer
Postat av: Linn

Inga problem ^^ Nu så har jag addat dig :)

Postat av: Ister

Låt din far betala skorna också.

2008-07-29 @ 16:00:01
URL: http://blogg.aftonbladet.se/2354

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback