just wanna try you on

Dagens klädsel: leggins, svart klänning.
Dagens skor: gröna ballerina.. typ.
Dagens frisyr: just nu uppsatt, utsläppt senare.
Dagens mat: frukost. grillning med tjejerna ikväll!
Dagens dryck: juice såhär långt. en kopp kaffe också.
Dagens händelse: jag träffade min faster för första gången sen 05.
Dagens musik: katy perry -  i kissed a girl.. och metro station - shake it.
Dagens planer: grillning, mys och kubb i think!
Dagens vill-ha: är ett vill-ha. haha!
Dagens väder: sol och moln.
Dagens saknad: ingenting so far.
Dagens tråkigaste: att mitt hål i örat växt igen för tredje gången. jag ger upp nu.
Dagens dummaste: att jag hade kameraladdaren framför mig men letade som en stressad maratonlöpare överallt i typ en kvart.
Dagens finaste: kaffestund hos farbror!
Dagens mående: GLAD! =D
Dagens span: ingen såhär länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback