It looks like we've got a big mess on our hands.. check this juliet!

Oh wow, idag har det varit superfint väder, och superhemskt väder.. Först cyklade (jaa, cyklade!) jag, s och t till Harnäs. Där träffade vi lite folk och det kommer bli hela alfabetet om jag ska skriva ut massa bokstäver ist för namn så vi skippar det! Vi badade i alla fall ett tag, vi hann kanske vara där i en timme till det började åska!

Vi bestämde oss för att cykla hem, vilket är typ 9 km, men då började det spöregna. Jag menar verkligen spöregna. Jag hade shorts, linne och kofta och det gjorde så förbannat ont. Så mycket regnade det. Dessutom åskade det så jag var rädd som en kyckling. Så eftersom det gjorde så ont att cykla, så bestämde vi oss för att åka till Vårvik och söka skydd under tak. Haha!

Där badade vissa, vilket jag inte vågade då det åskade och blixtrade! Sen slutade det regna hysteriskt mycket så vi kunde cykla hem igen. Så vad har jag lärt mig idag? Ha inte vita shorts i spöregn. Nu är jag i alla fall nyduschad och varm igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback