hey moon, don't you go down

Det här är inte bra. Jag är nämligen inte ett dugg trött och sitter uppe och små-surar för att jag inte beställde pretty odd deluxeversionen ifrån FBR när jag skulle köpa mitt album. De gjorde 10000 och det finns kanske runt 1000 kvar nu. Vem vet, jag kanske internetshopar lite i USA när jag är där - billigare frakt så.

Idag har jag joggat fem kilometer och mina ben är tunga - dessutom åskade det bigtime vilket jag inte gillade speciellt mycket. Nu måste jag försöka sova, jag ska upp 11.30 imorgon. Attans, jag som brukar sova till 14.00. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Ister

Du, kom ihåg att sätta på diskmaskinen! (Förresten - vet du hur man gör?)

Postat av: Linn

Vart i U.S.A ska du?? Ta en sväng förbi Las Vegas ;)Hihi

2008-07-22 @ 12:03:17
URL: http://incrediblefour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback