Go spin circles for me, wound relentlessly around the words we used to sling

Oh, such torturous things..

Well, jag fick mig inte allt för mycket sömn i natt. Jag somnade runt 10.00 imorse och vaknade klockan 14.00 av att någon klippte gräset utanför - och att tvn var på och mtv hade "pharrell vs. timbaland". Inte världens bäst start på dagen. Nåja, nu är jag vaken i alla fall men jag är inte allt för pigg. Det blir nog en red bull ikväll för jag och S ska nämligen ha fangirl night och kika på live dvds och äta pizza!

Imorgon åker jag till Limön och hälsar på mickis. That will be nice! Justja - 12 dagar kvar till den 5 Augusi. 12 freaking dagar.

_______________

That's when you stu-stu-stutter something profound
To the support on the line
And with the way you've been talking
Every word gets you a step closer to hell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback