don't you remember?


LIVE FROM NORWAY!

Ryan really had me när han sa allt det där i början, och här sitter jag som en töntig flicka och nästan gråter framför datorn för det är så himla bra! Jag menar, jag stod där och nästan bölade (då också...) av lycka och av sorg för det var sista låten de spelade men jag hade haft världens bästa kväll. Kolla reaktionen på 05.54. Vi var världens bästa publik den kvällen. Do doubt. Och Ryan vet det. Haha!

Jag ska sluta tjata om dessa, någon dag, någon dag. Justja, jag skulle sova men fastnade framför youtube ja..

Kommentarer
Postat av: Linn

Man måste ju tänka på sånna små saker ^^ Jag menar zack kanske är våran biljett in till Brendons liv (ja jag är besatt) Haha. In your eyes heter låten med Peter Gabriel. Inte för att jag kan sjunga men vad gör man inte för Brenny Bear ;) haha

Postat av: Linn

Aaaahhhhh fan va bra dom va! Önska jag kunde åkt till Norge! Älskar när Brendon fixar sitt hår när han tar ur örsnäckan. Han gjorde så hela tiden när han skrev auotografer i Sverige. :) LOOOOVE THEM!

2008-07-28 @ 12:04:33
URL: http://incrediblefour.blogg.se/
Postat av: Linn

Vi borde starta en ny blogg eller klubb som heter Obsessed with Panic!!! :D haha

Jag lovar att ingen vet som mycket om Panic eller Brendon som du och jag. Jag menar ofta någon vet att han missbrukar redbull och vilken som är hans favorit låt :P

2008-07-28 @ 14:52:43
URL: http://incrediblefour.blogg.se/
Postat av: Linn

Hmm... Jag tycke mest han lukta sött. Men om jag hade tänkt på det skulle han säkert lukta sockerfri red bull :P Kom på en sak jag inte vet om Brendon.. Är han oskuld? :O

2008-07-28 @ 17:16:51
URL: http://incrediblefour.blogg.se/
Postat av: Linn

De är sant men de känns ändå inte som om han skulle haft sex med henne... :S Vilka problem jag har :D haha. By the way skulle jag kunna få din msn?

2008-07-28 @ 17:40:26
URL: http://incrediblefour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback