cause it's nine in the afternoon

Idag spelade vi fotboll, och jag åkte ut först av alla när vi spelade clown. Det var aningen pinsamt... jag menar, jag spelade faktiskt fotboll i ett ex antal år innan, men det verkar ju inte sitta kvar. Det värsta var (förlåt) att Sreynech vann och hon har aldrig spelat fotboll! Det var hon och Simon i final, och hon var så sportslig att hon sköt honom mellan benen så han låg på backen i fem min, och under den tiden så tog hon bollen och sköt mål och skrek; JAG VANN!! Stackars lilla Simon ;)

 

Nu sitter jag hemma hos Adam och har varit vaken i ganska precis 12 timmar.. 24 kvar, bara 24h kvar. Wish me luck! Nu ska jag googla Panic och smitta hans dator med Panicbasiller. Han är nämligen inte så stort fan av dem.. 


Kommentarer
Postat av: S

Haha, JAG VANN! Simon får skylla sig själv som inte kom upp och kämpade vidare ;)

Postat av: Ister

Jag gillar när du använder "dem" istället för "dom" - dessutom rätt!

2008-07-12 @ 11:10:50
URL: http://isterister.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback