cause if you jump, I will jump too

Jag är hemma efter två otroligt trevliga dagar på Limön! Förutom att jag är en tomat i ansiktet av all sol så har vi fiskat, grillat, spelat kubb, spelat kort, åkt båt, badat (i det ISKALLA vattnet) och bara haft det bra. Äh, vi tar en lista!

DAGENS PLAYLIST: we the kings blev det idag.
DAGENS KLÄDSEL: mjukisbyxor, strumpor, stadiumtofflor, vitt linne, lila hoodie.
DAGENS DUSCH: jag har inte duschat idag.. inte sen i fredags, faktiskt. haha!
DAGENS FRISYR: fett och uppsatt mitt på skallen.
DAGENS SMINK: ingenting alls.
DAGENS PARFYM: ingenting där heller. come on, jag har varit på en ö!
DAGENS HÄNDELSE: att jag vann när vi spelade kort idag!
DAGENS PLANER: DUSCHA, åka hem till mamma, kanske träffa A och company?
DAGENS VILL HA: pengar..
DAGENS SAKNAD: let's see... nej, jag vill inte berätta!
DAGENS DROG: ingenting speciellt.
DAGENS TRÅKIGASTE: att jag fortfarande har ont efter min solbränna.
DAGENS FINASTE: haha, det vet nog mickis malin och jessica iaf!
DAGENS KÖP: en cola light.
DAGENS MAT: ehrum, pizza.
DAGENS SJUKA: vattnet på limön. förbannat kallt.
DAGENS MÅENDE: trött, huvudvärk och allmänt seg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback