but she'll play it and make it sincere

Idag har jag varit och badat med Malin i vårvik, och jag förstår inte hur, men jag brände mig på benen! Det värsta är att jag hade smörjt in mig, TVÅ gånger, med solskydskräm FAKTOR 40. En sak är säker - jag ska inte flytta till Australien!

Igår var jag hemma hos Adam med han och J, och det slutade med att jag fick välja film som visade sig vara värdelös och jag var hatad i 1 timme och 20 minuter. Förlåt för det.

Imorgon far jag ut till Limön och hälsar på Mickis, sen kommer Malin och Jess ut på lördag - vi ska grilla, bada och ha det allmänt mysigt! Längesedan vi träffades, let's see... februari. Ja, det var ett tag sedan.

Dagens låt, eftersom jag är på strålande humör, får bli "nine in the afternoon".

Kommentarer
Postat av: Linn

Och jag skulle redan vara as känd :D skulle inte tacka nej iaf.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback