We were born for this.

Så var söndagen slut. Suck. En ny vecka med skola. Vill inte. Nej. Måndagen inleds med matteprov, den bästa starten på en vecka man kan få! Behöver jag tillägga att var sarkastisk?

Kvällen har spenderats med lite geografilplugg, då jag inte hinner plugga mycket i veckan med tanke på att mina kära vänner fyller år! Och nya One Tree Hill fanns på datorn hemma, och självklart var avsnittet bra som vanligt.. Jag kommer alltid vara en Brucas. (Översättning till malin, Brooke och Lucas = Brucas ;) och lever fortfarande med hoppet att de ska bli tillsammans igen. Yepp..

Ja, otroligt intressant med One Tree Hill. Eller kanske inte. Men nu väntar faktiskt bädden. Önska mig lycka till på matteprovet imorgon, det kan jag behöva!

Kommentarer
Postat av: Ister

Jag håller alla tummar för dig på matteprovet!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback