Just sit back, and relapse again

Dagen har spenderats i skolan, från nio till halv fyra, frivilligt! Jag fick min dator fixad, tack tack tack ska du ha! Dock så blev det tyvärr så att allting försvann och jag satt där med noll bilder och noll musik.. Nåja, det viktigaste finns på den andra datorn så det är väl bara att ta sig tid och fixa allting.

Halvsprang in till stan för att möta Jess och Malin, och möttes av kommentaren "Du ser helt förstörd ut!". Jag fick inte ens ett "hej" innan.. Yepp, det är mina vänner det. Vi fikade och hade det väldigt trevligt vill jag då påstå. Nej, nu ska jag äta mat och sen kommer trollen hit igen..


Och btw, matteprovet på måndag kommer gå åt skogen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback