Gör en u-sväng i rondellen om 200 meter.

Hade det varit en vanlig söndag hade jag nog nyss varit uppstigen och legat i sängen med datorn, men det är ingen vanlig söndag. Jag har nämligen redan duschat, ätit frukost, sminkat mig och ätit lunch. Och just det, jag befinner mig i Åkersberga också. Suck on that!

Sen att det inte var sådär speciellt jätteroligt att kliva upp klockan nio imorse är ju en helt annan historia. Somnade i alla fall i bilen någon gång efter Uppsala, och sov nästan den resterande biten. Jag vaknade dock av mammas gps som yrade och U-svängar och rondeller. Fel hade hon också, för när vi befann oss i en tunnel så envisades hon med att säga "Ni är nu famme vid målet". Och en segerflagga visades på gps maskinen. Haha, fel fel fel hade hon!

Nej, nu ska jag vara ett bra barnbarn och inte fördriva tiden framför datorn. Min mormor har varit snäll och stickat en jättefin kofta och massa raggsockor till mig. Lyx!

Puss på er. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback