Fuck them, I don't care.

Jag har träningsvärk sen gympan igår... men det hindrar inte mig. Imorgon ska det tränas igen. Hade hur mycket som helst att göra på APUN idag, vilket ändå var rätt kul. Kvällen spenderades sen med Malin Och Jess. Myskväll helt enkelt. Jag tycker om er!

Imorgon ska jag träna, sen ska jag nog dra mig till Adam och titta på Criminal Minds kanske? Justja, alla hjärtans dag är det imorgon också. Mina planer är att köpa choklad och må allmänt bra bara sådär ändå. Vi får se!


______________
Dagens humör: Bra, har varit glad hela dagen! Dock trött.
Dagens borde: Börja med historia-arbetet. Känner jag för det? Nej.
Dagens frisyr: Utsläppt på el worko. Sen blev det en extremt söt knut på skallen. Som Jessica sa; Det är svårt att ta dig seriöst när du har håret sådär! Thanks ;)
Dagens klädsel: Svarta mjukisbyxor, svart långärmad tröja och mat-öppet skjortan ;)
Dagens planer: SOVA!
Dagens materiella vill ha: Flygbiljetter till London eller New York.
Dagens bästa köp: Icas vaniljglass med krossad choklad.
Dagens längtan: Efter närhet.
Dagens irritation: När jag skulle städa och dammsugarsladden flög ur uttaget ett X antal gånger.
Dagens låt: Cobra Starship - The Ballad Of Big Papa And Diamond Girl

(Första och enda gången det kommer en sådan lista i min blogg! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback