Delicious.

My feet hurts! Det känns verkligen i fötterna när man står hela dagarna. Nåja, idag fick vi göra pytt i panna och jag kommer nog inte vara så sugen på att äta det innom en snart framtid i alla fall. Vi försökte oss också på att slå in grönsaker och frukt med sån där plastmaskin. Och det var inte vår starka sida, nej. Men det kunde varit värre.

Nu ska jag hoppa in i duschen och tvätta håret, och vila mina stackars fötter. Sen ska jag äta min choklad, för det är ju alla hjärtans dag. Ingen ros har jag fått heller. Life sucks! Nejdå, det gör det inte :)

Dagens låt: Cobra Starship - Snakes On A Plane.

Kommentarer
Postat av: Monster

Hej hjärtat! Här kommer det en ros @-`- till dig på alla j-vla hjärtans dag från mig och killarna. Kram

2008-02-14 @ 18:58:31
Postat av: Ister

En ros från mig också! Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback