winterbreak

HEJ.

Jag njuter for fullat av mitt winter break och det betyder att jag spenderat dagen med att SOVA. Helt slut efter en termin i skolan. Jag gjorde i alla fall ratt bra ifran mig pa finals. Det slutade med att jag fick A i alla amnen utom biologi dar jag fick ett B. Sa jag klagar da inte..


Sa vad ska jag gora under mitt kullov? Fira jul, saklart, aka till california och sen blir det nog att umgas med Kayla. Mara & Christopher.

Vad mer har hant som ar vart att skriva om? Jag har spenderat majoriteten av mina dagar med CJ, Joe och Spencer. De retar den svenska utbbytesstudenten och behandlar mig som en lillasyster. Vilket inte alltid ar det basta! Haha.

Justja, i Fredags blev jag utbjuden pa dejt av en kille i min Engelska klass. Jag ville inte vara oartig och saga nej, men trust me, killen ar weird, och jag ville inte ga pa dejt med honom.. Sa jag drog till med "Jag ar ledsen men min pojkvan gillar inte att jag gar pa dejt med andra killar." Killen sag alldeles forvirrad ut och sa "you never told me you had a boyfriend".. "well, you never asked" sa jag och kanda mig ratt elak. Men jag har en "pojkvan" i Sverige om nagon fragar mig framover. Haha! Not.

Satt for ovrigt och tittade igenom min telefonbok har om dagen och sa sag jag att Joe, en kille i wrestlinglaget, hade lagt in sitt nummer och dopt sig sjalv till "Joe (hans efternamt) ar sexiiiig!".Hans flickvan kom fram till mig senare och bad om ursakt for att han ar som han ar. Haha, det gar inte att halla sig for skratt nar man ar i hans narhet. Jag alskar att spendera tid med killarna i laget for de ar sa otroligt dumma och roliga pa en gang.

Hur som helst, ni som skickat mejl - jag svarar sa fort jag fatt upp internet pa min dator. Just nu ar det nere och jag anvamder CJ's. Take Care, I miss you. GOD JUL!

Kommentarer
Postat av: Ister

Du är bara BÄST!

Postat av: malin

jag instämmer totallt! och GOD JUL!!! :d saknar dig något otroligt mycket.

2008-12-23 @ 12:54:19
URL: http://malinbj.blogg.se/
Postat av: Vinetta

Haha, det verkar som omd u har det kul där. Merry x-mas på dig :D

2008-12-23 @ 17:11:50
Postat av: Anonym

GOD JUL Emilia! Haha, vi får öppna våra julklappar en dag före dig! Puss

2008-12-23 @ 20:24:22
Postat av: Sophia

haha, nej, jag känner henne inte. jag bara snokade runt och ramlade in där, och det kändes som att jag läst det innan. och mycket riktigt, du hade skrivit ett snarlikt inlägg före :P haha

2008-12-24 @ 00:22:05
URL: http://sophiahokdahl.blogg.se/
Postat av: Emma & Bettan

God Jul & Gott Nytt År :)



Glöm inte att nominera i Bitch 2008 hos oss

2008-12-24 @ 12:53:30
URL: http://babesontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback