phooson 2008

Gårdagen var amazing! Jag såg fall out boy, pete wentz utan tröja, och sjöng så jag tappade rösten :) Dock spelade de inte "sugar we're goin' down" vilket var lite tråkigt, men så är det. Hur som helst hade jag superkul.

Fall out boy spelade näst sist av hela line-upen, så jag fick även se;
The Academy Is... (loved it!)
Seconhand Serenade
Jesse McCartney (Inte bra live, inte alls)
Katy Perry (We know you kissed a girl, and we also know you can't sing live)
Tokio Hotel (HEMSKT HEMSKT HEMSKT)
The Pussycat Dolls
Rihanna

Kommentarer
Postat av: malin

ooh låter bra de, kan t'nka mig att du trivdes som fisken i vattnet!

Postat av: Vinetta

Katy Perrys låt har dem spelat sönder. Jag har heller aldrig gillar den. Och nä gud vad hemskt! :O Tokio Hotel?! Hur överlevde du?

2008-12-07 @ 11:00:49
Postat av: jessica

The Academy Is... !!!!!! oooooh

2008-12-07 @ 12:35:34
URL: http://jesscag.blogg.se/
Postat av: sara

Va det svårt för dig att vänja dig till fahrenheit? :D

2008-12-07 @ 19:20:55
Postat av: Gummifarbror

När får vi se bilder på huset som ni julpyntat? Det går rykten om att det är sevärt.

2008-12-08 @ 18:41:59
URL: http://blogg.aftonbladet.se/2114
Postat av: jennifer

tycker du har grymt rolig och intressant blogg! keep up the good work. Plus bra musiksmak!!:)

2008-12-08 @ 19:22:47
Postat av: crazyangel

Mysig blogg :) Hur länge ska duvara kvar därborta?

2008-12-11 @ 12:05:23
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback