let it rock, north canyon high school

Okej, nu är iallafall lite utvilad. Väntar fortfarande på betygen från finals. Just nu har jag A i allting utom biologi, där jag har B+, och Amerikansk Historia där jag har A+! :) Men vi får se hur det ser ut efter finals..

Nåja, vad har jag gjort på sistone? Pluggat, julshoppat, och that's it. Vi har just nu en japansk utbytesstudent som bor hos oss. Han hade problem med sin värdfamilj så vi låter honom bo här tills det fixar sig.

Min födelsedag var väldigt trevlig. Vi åkte till ett asiatiskt ställe där de lagade maten mitt framför ögonen på oss och jag åt sushi :) Vi åt cake och jag fick min high school ring, i födeledagspresent. Band t-shirts, smycken och godis. Haha! Men min ring har inte kommit än, men bör vara här till helgen.

Nästa vecka är det jul. Känns konstigt, men så är det. Kan inte fatta att jag varit här i fyra månader.. Oh well. Den 26e åker vi till Kalifornien, Disneyland och California adventures. Det kommer bli supermys. :)

Nåja, här är en video från vår homecoming vecka på North Canyon. Mara satt ihop videon i tv production. Det är från vårt peprally, homecoming game och the carnival. Enjoy!



Kommentarer
Postat av: Vinetta

Bra video :D Haha ser precis ut som på filmerna, är det det också? :P

2008-12-19 @ 20:50:31
Postat av: emilia

Delar av skolan är som på film, ja :)

Postat av: Anonym

j'kligt bra video :)

2010-02-10 @ 23:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback