länge sedan

Okej, jag orkar inte blogga. Jag orkar inte spendera tid framför dator. Just letting you know.

Den senaste veckan har varit stressig. Har haft finals i alla ämnen, vilket är prov i alla ämnen på allting du gjort under terminen. Varje prov var 100 frågor och jag har ingen som helst aning om hur det gick.

Nästa vecka är det jul. Den 26:e åker vi till Anaheim, Kalifornien. Vi ska till Disneyland & California Adventures! Can't wait. Hur som helst, förlåt för att jag inte bloggar men jag orkar verkligen inte.

Nu, jullov. Ha det!

Kommentarer
Postat av: Ister

Stressa inte. Ta det lugnt. Du behöver inte uppdatera bloggen så ofta, räcker om du skriver en rad då och då.



Puss!

Postat av: Linn

Merry fuckin' christmas. Pussar å kramar your Panic sister!

2008-12-19 @ 12:13:54
URL: http://incrediblefour.blogg.se/
Postat av: Vinetta

Okey, synd.

Merry Christmas! :D

2008-12-19 @ 14:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback