California adventures

Hejsan!

Nu sitter vi på hotellrummet i Anaheim. Vi hyrde en bil och lämade Phoenix runt 12, och var här klockan 18. 17, lokal tid dock. Vi packade ur allting och checkade in hotellrummet, sedan skjutsade Cindy mig, CJ och Joe till California Adventures.

Det är i stort sätt en stor nöjespark mitt emot Disneyland. De har massa bergochdalbanor och andra attraktioner. Det var hur kul som helst, dock aningen kallt. Typ 13 grader eller så.

Imorgon ska vi till själva Disneyland, och spendera hela dagen där. Det kommer nog bli trevligt. Och på våran väg hem så ska vi stanna på en designer outlet, som är typ en timme från gränsen till Arizona. Det blir nog nice.

Alldeles nyss fick vi den briljanta idén att gå till hotellets pool, men smartass Joe visste inte att de låste poolen klockan 10, så det blev inget nattbad idag.. Det var en utomhuspool också för den delen så alla såg oss stå där och försöka öppna grinden. Great.

Nåja, nu ska jag nog gå och lägga mig. Helt slut. Puss från California!

Kommentarer
Postat av: Ister

Ha det riktigt gott på semestern!

Postat av: Linn

Ta en sväng förbi Las Vegas å leta upp Brendon för fan :D Hoppas du har det jätte bra!!!

2008-12-27 @ 17:17:58
URL: http://incrediblefour.blogg.se/
Postat av: Påskharen

Hej, hoppas att allt är väl i Californien. Glöm inte Golden Gate!

Lev väl/Påskharen

2008-12-27 @ 20:57:46
Postat av: Ida Sjögren

Hej, är också utbytesstudent fast ganska mycket på andra sidan - Philadelphia. Roligt att läsa en blogg där någon gör samma grej!



Hare fint / Ida

2008-12-28 @ 21:54:48
URL: http://idaiamerica.blogg.se/
Postat av: malin

Ställ dig på balkongen (om ni har någon) annars bara utanför hotellet, så tar du ett djupt andetag och bara njuter hur bra allt är och ta ett djupt andetag åt mig också när du ändå r i gång ;) <3<3

2008-12-28 @ 22:37:10
URL: http://malinbj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback