"oh no, I just keep on falling"



Idag har jag sagt hejdå till S eftersom hon åker bort imorgon och när hon kommer hem har jag åkt till USA, så ikväll var sista gången vi sågs på ett år. Självklart drack vi red bull. Självklart pratade vi om Panic och Hultsfred och Hove.

Jag hade lovat att jag inte skulle gråta, men när vi väl sa hejdå så bara blev det så. Jag trodde aldrig vi skulle bli såhär bra kompisar på bara ett år, men look at us now! När vi sagt vårat hejdå och kramats så cyklade jag hem och satt i hörlurarna i öronen så var det Panic, live från Hove! Det var väldigt passande så då kunde jag inte låta bli att gråta igen. Åh.

Hur som helst, du betyder jättemycket för mig S och jag kommer sakna dig otroligt mycket!! Lova att inte glömma bort mig när jag är borta! Fangs up! <3

Kommentarer
Postat av: S

pucko, det är klart att jag inte kommer att glömma dig! <3



Heeejdå, snart ska jag åka till arlanda :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback