I wish I was looking in to your eyes

Jag börjar bli nervös nu! Okej, inte överdrivet jätte nervös - men visst känns det att jag åker om 4 (!) dagar.

Idag har jag och pappa varit i Valbo. Vi tittade runt lite, och hälsade även på syster som jobbade. Sedan erbjöd jag mig att laga middagen, så vi åkte och handlade vad man nu än kan tänka sig behöva för en taco-middag. Sedan slutade det med att jag skar mig i fingret när jag skar grönsakerna. Way to go!

Jag har inget planerat för ikväll - vara hemma och umgås med pappa och städa mitt rum hade jag tänkt. Jag åker till mamma imorgon så det vore ju kanske trevligt att städa rummet innan jag far iväg. Dessutom har jag nu tvättat massa kläder som jag ska ha med mig. Ett steg närmare packningen. Den tar jag tag i imorgonkväll. På måndag ska jag träffa min syster för en fika i stan och sen ska vi väl säga vårat "hejdå" och allt som hör till.

Nu ska jag städa och lyssna på Katy Perry!

Kommentarer
Postat av: Ister

Sen måste du ha dubbla bloggar, en på svenska för mig och en på engelska för andra.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback