Cause you're hot then you're cold, you're yes then you're no

God morgon!

Jag är nyss uppstigen, eller okej, först gick jag upp med moster klockan 09.30 och åt frukost och sa hejdå till henne för hon skulle åka hem. Fast jag orkade inte riktigt vara vaken så jag gick och lade mig igen, och vaknade av att pappa ringde och ville prata. Han funderade på om jag kan laga mat själv nu när mamma är bortrest.. Haha!

Gårdagen var jättetrevlig i alla fall! Jag fick jättefina hälsningar på min sverigeflagga av mina söta vänner. Sen åkte vi ner på stan och knallade runt och träffade lite folk. Sen hade jag och Emma väldigt svårt att hitta till bussen men det löste sig till slut. Nåja, trots regn var det en mycket trevlig kväll.

Nu ska jag hoppa in i duschen och kanske försöka vakna till lite bättre, sen ska jag rensa skåpen i hopp om att det finns något som jag kan äta till middag ikväll - för jag orkar verkligen inte gå till affären. Dessa i-landsproblem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback