Can't you see my walls are tumbling down?

Idag har vi pratat med EF och tydligen så åker jag om två veckor. Det var inte alls stor chans att jag skulle åka nästa vecka. Så då har vi det klart också. Intressant, huh?

Idag var jag ner på stan en snabbis och växlade till dollar och lite sådant.. Sen tog vi ett varv på cityfesten (som jag för övrigt hatar..) det är folk överallt! Jobbiga ungar som skriker för de inte får godis och allmänt jobbigt. Även fast jag inte gillar det så ska jag ner imorgon.. Well, you see - I'm stupid.

Nu börjar jag faktiskt bli trött, kanske ska jag dra mig till bädden snart. Jag är inte så bra på det här med att sova nu för tiden.. Jag hörde ifrån Marie idag också, hon är i Japan och har det allmänt bra i värmen - och så ska hon på festival i Tokyo! Är jag avundsjuk? JA! Anyhow, hon är värd det mer än någon annan - hon får äntligen se sitt älskade favoritband efter att ha väntat i några år.

________
Build God, Then We'll Talk.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tänkte börja följa denna blogg från början då du åkte och vidare! :)



Vill bara fråga om du känner en som heter Sofia Westergren som också ska vara i Phoenix? (:

KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback