and I AM HERE!!

Hej!

Jag har landat. Flygresan var lang, tre byten och jag var all by myself i DC men det funkade perfekt enda.. Jag har aldrig varit sa nervos i mitt liv som jag var nar jag satt pa planet och piloten sa ngt i stil med "we're landing in Phoenix in about 20 minutes"!  Det var alldeles morkt ute och det var ljus overallt, och staden ar verkligen HUGE!

Jag mottes i alla fall pa flygplatesen av Cindy, CJ (min vardbror) och hans bast van Joe! Jag fick en stor bukett roda rosor och en stor kram! Sedan kom resten av "the crew" som de kallar dem. De ar 5 killar, CJ inraknat, som ar basta vanner och umgas jamt! De halsade mig valkommen och var sa snalla och hamntade mitt bagagge.

Jag fick rent ut sagt en chock nar jag klev ut fran flygplatsen. Varmen slog emot mig och jaa, det var varmt!! Alla brast ut i ett asgarv och sa "hahah, you should have seen your reaction!". Det var typ 40 grader, klockan nio pa kvallen!!

Pa vag till huset fick jag en liten history lesson av Joe och hans flickvan. De tyckte inte att phoenix hade mycket att erbjuda. Well, jag tror helt annat om staden - jag ar van med gavle! Dessutom var typ det forsta jag sag tre polisbilar som stoppat en annan bil! HAHA! Vi kom till huset och jag fick en tour, det ar inte overdrivet stort men hemtrevligt! Poolen ar nice, men jag far inte bada nar jag ar ensam hemma..

Det forsta de gav mig nar jag kom in var en lask! Haha, welcome to america. Eftersom vi ar i oknen sa maste jag dricka hela tiden for att inte bli helt uttorkad. Sedan fick jag tarta och vi umgicks och pratade hela kvallen. Behover jag saga att jag somnde direkt nar jag lade mig i sangen?

Justja, killarna kom med de forsta tva dumma fragarna.. "do you have coke in sweden?" "do you have mcdonalds?".. Jag borjade skratta men, hur skulle de veta? Nar jag sa att vi hade de sa fragade de hur vi uttalar mc donalds, sa jag sa det och de blev besvika for det lat ju likadant!

Well, nu kom cj hem fran skolan sa jag ska vara social. Hur som helst sa har jag det bra har!! JAG SAKNAR ER DAR HEMMA.


Kommentarer
Postat av: Ister

Puss Gumman! Skönt att du har det bra!

Postat av: Anonym

You're the coolest at 104°F!



2008-08-21 @ 21:20:15
URL: http://blogg.aftonbladet.se/2114
Postat av: Dannie

fan va avundsjuk ja eee:D

ha det bra!

2008-08-21 @ 21:51:47
URL: http://fashionhero.blogg.se/
Postat av: Nislas

Åh! Gud vad bra det låter!! JEALOUSY!

Saknar dig Billz!

2008-08-21 @ 22:29:05
Postat av: Monster

Det kommer att gå sååå bra sååå! Skönt att du är framme, U rock! Har de Guitar Hero i US of A? Kram Monster

2008-08-21 @ 23:17:07
Postat av: Sophia

hääärligt :D är han snygg nudå?

2008-08-22 @ 18:33:52
URL: http://sophiahokdahl.blogg.se/
Postat av: Ellen

Hahaha amerikaner är lite oallmännbildade faktiskt!Nu har vi ju fått bevis på det också av dig :D

2008-08-24 @ 11:56:12
URL: http://ellens.devote.se
Postat av: Ida

Vad kul det låter! Jag vill också på språkresa!

2008-12-28 @ 21:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback