this is the takeover, the motherfucking break's over!

Det är Fredag, solen skiner och jag och Sreinech har nyss tittat på Fall Out Boy live dvdn och dregglat över Pete Wentz utan tröja. Damn, Ashlee is one lucky bitch!

Anyways, igår var jag och Malin ute och gick, och helt plötsligt började vi prata om ketchup..

Jag: Men... jag gillar bara ICAs lättsockrade, jag gillar inte Felix ketchup.
Malin: Jag gillar bara felix.
J: vi har i alla fall alltid ICAs hemma.
M: Vi har två flaskor för vi äter olika ketchup i vår familj.
(Tyst ett tag..)
J: Öh, Malin? Du vet att vi nyss gick och diskuterade ketchup?
M: Jaja, men när jag kommer hem ska jag i alla fall äta en macka med leverpastej.
J: Åh, bredbar eller skivbar?
M: Bredbar, jag har alltid varit en människa som gillar det mer..
J: Nej, men skivbar med gurka på!
M: Usch.. Nej.
(Tyst ett tag)
M: Du vet att vi nyss diskuterade olika leverpastejer?
J: Hahah! Vad är det för fel på oss?
M: Vi är sååå tjocka.

Kommentarer
Postat av: Monster

Hej, hemma imorgon lördag? Jag och mini-killarna drar nog en sväng på E4:an och tittar in hos morsan din. Vi tar med oss gammeltanten också (mummu). Men först tänkte vi bara Tropicana-bad! Ska du mä? Vi åker 09:05 från å-berga, ligger i vattnet vid 10:57. Ha en bra kväll! Kram Monster

2008-04-25 @ 18:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback