Someone old, no one new

Det känns idag också. Det är superdepp á la emodag idag med. Jag säger det, söndagar är inte bra för mig. Dagens musik har varit albumet from under the cork tree, med Fall Out Boy. Lite allmänt smådeppigt det med. Jag menar, Pete baserade ju en av låtarna på sitt självmordsförsök.

När vi ändå är inne på superdepp spåret kan jag ju tala om att jag inte fått något mejl angående skorna jag vill köpa, ge mig ett par rosa converse och jag kommer inte vara superdepp! Jag vill bara ha sommar nu på en gång. Sommarlov, sol, dagar utan skola och prov, hultsfred, rosa converse, vita shorts, soliga dagar med iPoden och bara allmänt bra. Nej, nu måste jag sluta innan jag blir alldeles för geeky. Nu ska jag lägga mig i sängen och förbereda mig inför mitt totala muntliga-matteprov-fiasko imorgon. I'm the new face of failure.

_________________
They call kids like us vicious and carved out of stone
But for what we've become, we just feel more alone
Always weigh what I've got against what I left
So progress report: I am missing you to death

Kommentarer
Postat av: srinik

Shout out loud Emilia, - EMO AND PROUD!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback