melt your headaches, call it home.

Blogg.se har inte fungerat på hundra år och jag har faktiskt good news att dela med mig av!

Som sagt, cdon skickade inte min skiva till mig, så vi åkte in till bengans i Sthlm innan kryssningen i Lördags. Och det var det bästa som hänt på länge. När jag väl köpte skivan så hade deras skivbolag decaydance, skickat med ett ex antal signerade kopior av Nine In The Afternoon, och jag fick en! Efter mycket velande fram och tillbaka.. "Är de äkta? Njee. Men jo, det ser du ju där! Vänta.. Titta här". Tillslut ringde vi till Bengans och frågade, och ja -autograferna var äkta. Detta ska ramas in, kära vänner.

Annars då. Albumet är ganska annorlunda, men jag älskar det. Absolut inte vad jag hade förväntat mig av dem, och det tror jag ingen annan heller gjorde. Det jag vill försöka säga är att det är helt amazing och det kunde inte vara bättre.

______________
And then she said she can't believe
Genius only comes along
In storms of fabled foreign tongues
Tripping eyes and flooded lungs
Northern downpour sends its love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback