live like it's the last day you will ever see.

Söndag, vilket betyder att det är skola imorgon. Hurra! Eller kanske inte.. Nåja, mamma drog upp mig runt 12 idag. Tro det eller ej men jag följde med henne ut och sprang, fast jag inte tyckte det var speciellt trevligt i förrgår.

Nu har jag gjort mig hemma för att spendera en vecka hemma hos pappa. Jag berättade för honom att jag skulle på hultsfred i sommar.

Jag: Du pappa... jag ska på konsert i sommar.
P: Jaså? Vad för något?
Jag: Paramore, ett band från USA..
P: Jahaja, vart är det då?
Jag: Det är på en festival..
P: Festival?! (börjar låta lite orolig)
Jag: Ja, Hultsfred.
P: HULTSFRED?!
Jag: Mmmh. (Oskydligt) Men det är bara en dag..  Jag ska vara försiktig, jag lovar! Vi är ju två stycken..
P: Hmn. Ja, nåja..
Jag: Ja?
P: Okejdå.

Det var ju väldigt bra att han sa okej, med tanke på att biljetterna redan är betalade. Nej, nu ska jag ner och möta Malin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback