I've only got forever

image283
Credit: The Cab

WHISPER WAR ÄR UTE!
Jag lyssnar igenom The Cabs debutalbum, whisper war, och jag måste då säga att jag är otroligt imponerad. Det är otroligt bra! Men det finns nästan inget dåligt band på decaydance. Jag har dock svårt att bestämma mig vad de låter som. Ett happy mer lättlyssnat sound än Fall Out Boy, och ett mindre elektroniskt Cobra Starship med mindre egocentriska texter? Haha, det var ingen bra jämförelse kanske.. Det perfekta sommaralbumet är det i alla fall!

Lyssna på:
I'll Run (demon på denna låt var fantastisk, men albumversionen är bättre!)
Bounce
Risky Business
Vegas Nights

Kommentarer
Postat av: matilda

asså den skivan är så jävla bäst !
älskar dom :] dom får ta o komma hit snart :3
min favorit på skivan just nu är this city's contagious^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback