I'm a mess, but you're worse.

Nu har jag pluggat sedan klockan 13.00 vilket betyder att jag är rätt slut i huvudet just nu... jag har lyssnat igenom Panics nya album två gånger redan, och nu lyssnar jag om och om igen på de tre The Cab låtarna jag har. One of THOSE nights är nog det bästa på länge. Tack Pete, för att du finns och tack för Decaydance!

Ikväll blir det träning, nytt pass vilket kan bli ganska intressant. Innan träningen ska jag in till stan och köpa födelsedagspresent till Adam som fyller 18 på måndag! Och så ska jag in på pressbyrån och köpa mig en ny musiktidning, kanske? Och till middag blir det sushi.. Mums!

Just ja, jag har nu börjat mitt nya liv med inget nöt och fläskkött. Hur det kommer gå vet jag inte riktigt, men en månad borde jag klara i alla fall? Nej, åter till pluggandet. Amerikanska revoutionen är så intressant så jag kan inte vänta på att få slänga mig över boken och läsa om Boston tea party.. Kände någon sarkasmen? Men trots allt är det något jag bör kunna med tanke på att jag ska studera Amerikanska historia i 10 månader i USA..

Kommentarer
Postat av: Ister

Jag har större skärm än vad du har!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback