Drug farm entrepreneur

Allow me to exaggerate a memory or two.
-folkin' around <3
______________

Åh så lång dag det har varit.. På ett icke positivt sätt. Naturkunskapprovet gick inte bra, långt ifrån. Sucks bigtime, men sådant som händer. Efter skolan blev det träning, vilket faktiskt var kul och jag kommer nog ha träningsvärk imorgon.

Nåja, jag har nog bestämt mig för att välja gymasieekonom kurserna till tvåan, vilket består av:
- affärskommunikation engelska
- datorkunskap
- internationell ekonomi
- organisation och ledarskap
- matematik c (jag kommer gråta non-stop igenom denna kurs...)
- rättskunskap

Vi får då se om det är till någon nytta. Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa lite historia, sen sova. Imorgon kommer jag får panikskriva arbetet om 1800 talet. Vi har sjukt mycket att göra just nu, så plugg är det ända som gäller ett tag framöver. Fangs up!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback