You begin to understand.

Så... Hemma i Gävle igen, efter en helg utanför Västerås, för att vara exakt. Tågresan dit var lång. 2½ timme. Och på det fick vi springa mellan bytet i Sala. Dumt. Men fram kom vi iallafall, och pizza åt vi!

Spenderade nätterna i Amandas husbil, mycket trevligt. Jag, som vanligt, somnade. Nåja, det var trevligt. Åkte till Eskilstuna och shoppade i Lördags iallafall. Inhandlade en jacka, foundation, sminktillbehör och örhängen. Just nu är min budget inte den bästa, men det var det värt.. Och så såg vi Mikaela sjunga. Och den bruden kan sjunga hon. Väldigt fint var det :) Och så lyckades hon nicka in 2 mål på fotbollsmatchen vi såg. Yes, min brud det! ;)

Nåja, det har varit 2 väldigt bra dagar, tack för det tjejer.. Och nästa gång blir det Gävle! ;)

Well, imorgon blir det skola igen. Bara dator hela dagen. Blir nog ganska skönt. Sedan ska jag träffa Adam, Filip Och Jess..

PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback