No, I'm not a failure, I got something to prove

Var helt sjukt taggad på att sticka ut och jogga efter skolan idag. Halsen bra, allting bra. Gick halva dagen i skolan och sedan kom det tillbaka. Förbannade skit hals! Ska ringa distrikssköterskan imorgon för nu orkar jag inte mer.

Skolan var helt okej. Förutom att matten var totalt värdelös, men så är det. Lärarna försöker locka oss med gratis kaffe på fredag. Den nya kaffemaskinen användes flitigt idag och nu försöker lärarna locka oss till skolan med gratis kaffe på resurstiden på Fredag. Får väl se om jag åker dit. Hmn. Jag är väl lättlurad antar jag. Haha..

Det stora utbudet på mat hemma hos pappa resluterade i pasta och fiskpinnar. Kanske inte kanon, men det funkar. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Ister

Fredag stavas med gemener (små bokstäver) i mitten på mening.
Friday däremot stavas med versal, alltid.

Postat av: Sreynech

klart att vi ska åka till skolan på fredag! Vem tackar nej till gratis kaffe, glöm inte termosen. Hahah ..

2007-09-24 @ 21:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback