we're falling apart to half time.

Det snöade idag. Snöade.
Okej. Nu kanske jag överdriver lite med fet text och allt. Det föll några små små flingor från himlen, som sedan övergick till att bli ett väldigt regn. Så nu regnar det över Gävle.

Har läst igenom smahällskunskapen ett ex antal gånger. Och strukit under det viktiga. Jag tror äntligen att jag förstår. Jag är inte helt uppjagad inför det hela på måndag heller, det är positivt.

Ledig imorgon eftersom jag inte har mycket annat att göra i skolan nu.
Är det något jag behöver nu så är det att sova ut.
Tack TBSCHOOL, för era fredagar!

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha tack för tipset, nu ska jag smörja in mej i ca 10 timmar på planet :D

Postat av: Ister

Nämen, ska du vara ledig nu igen?! Förresten...jag vill ha pengar.

2007-10-11 @ 20:52:53
URL: http://blogg.aftonbladet.se/2354
Postat av: emilia

Va? Varför ska du ha pengar? :o

2007-10-11 @ 21:44:08
Postat av: Ister

För glasögonen.

2007-10-12 @ 07:51:46
Postat av: emilia

justja! ska prata med honom idag.

2007-10-12 @ 11:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback