- you only hold me up like this.

Kalla det vad ni vill, jag väljer att kalla det smärtsamt, och anigen äckligt..
Läs mer på 'offrets' oficiella blogg. HÄR!
image118

Allas våran favorit att hata, eller älska (Majoriteten hatar nog honom, ja) har brutit ett ben i foten. Om jag nu inte har fattat detta fel, är det benet som sätter ihop skenbenet med foten. Nåja. Det ser inte alls för trevlig ut. Men ingen show på turnen kommer bli inställd. Jag vet inte riktigt hur han nu ska hoppa runt och spela bas med ett brutet ben och gips. Fast det bästa är väl att inte hoppa runt, och inte bryta ben. Nåja. Det är Pete Wentz jag talar om.

Kommentarer
Postat av: amanda

euuw... :s

Postat av: Daniel

vidrigt skulle jag kalla det, helt klart :P

2007-11-01 @ 13:15:40
URL: http://fromunderthecorktree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback