- you can't erase my love.

Gick i skolan från 08.30 till 11.45 idag. Eftersom jag hade seminariet i samhällskunskap igår, blev vi lediga på eftermiddagen idag.. Men jag ska ju självklart till skolsköterskan kl 15.30, så jag måste i alla fall in till stan igen. De ska väl kolla min rygg antar jag, eftersom den har krånglat tidigare, måste jag titta den varenda gång jag åker till skolsköterskan.


Alla mina ansökningshandligar angående high school i USA är ännu inte inskickade och jag börjar få lite lätt panik över det hela! De har redan ringt mig en gång, men jag antar väl att jag stressar upp mig själv lite för mycket också. En tidigare lärare jag haft ska fylla i ett papper åt mig, som är väldigt viktigt, som sedan ska skickas till USA.Det har nu gått över 1½ månad och hon har fortfarande inte skickat in detta till mig. Inte så himla bra stil, anser jag.

Nej, nu ska jag bege mig ut och fota!

Kommentarer
Postat av: Anna

Fan vad kul :) ... är riktigt avundsjuk , vill jättegärna åka jag med! men kommer inte ha råd ... :/ hur mycket kommer det kosta totalt för dig?

2007-10-20 @ 18:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback