- shopping lindrar allt.

Jag mår skitbra!
Eller okej, inte min hals.. Men jag mår bra!

Tog mig ner på staden och drack kaffelatte med Malin som behövde fördriva tiden medan L träffade någon. Sen drog jag runt henne i diverse butiker. Två par nya skor, och ett par strumpbyxor inhandlades! Shopping botar allt.

Eller?

__________

You said, between your smiles and regrets: "Don't say it's over."
Dead and gone. Dead and gone.
Calm before the storm set it off,
And the sun burnt out tonight.
A reception less than warm set it off,
And the sun burnt out tonight.

Kommentarer
Postat av: Ister

Jodå, shopping botar allt. Om någon annan betalar.

Postat av: dinväääääään

jag instämmer SHOPPING BOTAR ALLT ;p

2007-11-03 @ 19:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback