- det är för sent att be om ursäkt.

Jag blev utmanad av Jess, och detta är den första och sista utmaningen jag gör i bloggen! =)

7 sanningar om mig själv.

1. Jag har haft så långt hår att jag suttit på det.
2. Jag har läsglasögon.
3. Jag är äckligt rädd för åskan.
4. Jag är inte alls förtjust i mina fräknar som dyker upp på sommaren.
5. Jag brukar lyssna på Timbaland ibland bara för att vissa i min omgivning inte gillar honom (A)
6. Jag har aldrig sett Saltkråkan, Karlsson på taket eller Barnen i Bullerbyn.

Kommentarer
Postat av: Adam

Hahaha:D timbaland är sämst ;)

2007-11-04 @ 01:36:29
Postat av: emilia

SLAYER är sämst ;)

2007-11-04 @ 01:47:09
Postat av: Fille

Timbland RULES (H)

2007-11-04 @ 22:36:44
Postat av: Linnea

Aldrig sett Saltkråkan, Karlsson på taket eller Barnen i Bullerbyn? SHAME ON YOU! :P

Postat av: jessica

jadu, billalilla. jag och malin ska nog få dig att kolla på karlsson och saltkråkan någon gång!
dom äger :D

2007-11-06 @ 10:38:14
URL: http://jesscag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback