- aawh, du är söt men du är ett pucko.

Idag har jag inte gjort ettt jäkla dugg.. Jo, jag sov till halv två sen sprang jag runt i t-shirt och pyjamasbrallor resten av dagen. Tog mig tid att käka lite middag och sedan dök jag ner i sängen och glodde på film. The perfect Sunday.

Men lyckan varar inte länge.. Så är det jämt. Himla typiskt. Som sagt, skola igen imorgon. Tanken på att gå upp 7 är inte den roligaste, but I have to.. Men snart är det födelsedag på G, okej- inte snart. Men om ett tag. Och efter det kommer jullovet. Det är bra att jag ser det från den ljusa sidan i alla fall.

Nej ni, nu måste jag sova innnan klockan blir för mycket.

_________________
Dagens låt;
Fall Out Boy - Saturday.

- Take This To Your Grave.
För det är det bästa dom gjort. Och detta album somnar jag till ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback