I want you to know you make me happy

Jag har tappat dagarna helt... Fast det bara har varit tre dagars ledighet än så länge.. Jaja, till slut kunde jag konstatera att det är lördag. Mm... Den har inte spenderats på något speciellt sätt. Lite shopping, lite ingenting mer typ.

Det blåser väldigt mycket. Väldigt. Men det är ganska mysigt ändå. 20 grader varmt är det också, så jag ska bege mig ut på en promenad hade jag tänkt. Med eller utan sällskap...

Annars finns det inte så mycket att säga. Jag är förvirrad så det räcker och blir till. Jag vet vad jag vill, jag vet inte vad jag vill. Jag vet vad jag känner, jag vet inte vad jag känner?

En sak kan vi konstatera iallafall.
You're a big fat lie.

Cute is what we aim for - curse of curves
För utan den här låten hade helgen varit total död.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback