' Been looking forward to the future.

Somnade sen igår.. Kunde inte sova. Drömde mig bort i någon helt annan värld framför datorn och mina youtube klipp. Allting hade varit så lätt, om inte.. Nej, jag vet inte..

När jag väl somnade sov jag.. Helt borta i drömmarnas värld. Drömde konstiga drömmar, ganska onödiga egentligen, men det kändes bra.. Sov aldelles för bra när Maloin rginde och väckte mig, men that's life..

Det roligaste är väl, att jag inte vill att det ska vara helg. Jag vill gå till skolan och strunta i resten. Jag vill bara att skolan ska ta slut, och ha skolavslutning. Vill bara komma härifrån.


what if i wanted to break
laugh it all off in your face
what would you do?
what if i fell to the floor
couldn't take this anymore
what would you do, do, do

kill
break me down
bury me bury me
i am finished with you
look in my eyes
you're killing me killing me
all i wanted was you

30 seconds to mars - the kill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback