There's nothing you can do that will make me change my mind.

Yes. Sommarjobbet är äntligen slut. Och som avslutning fick jag måla toaletter, kanske inte det roligaste. Men mina tre veckor har lätt varit värt pengarna! Det är lite sorgligt ändå. Jag kommer sakna några själar, som har förgyllt mina dagar på Gävle Galvan.. Kattungarna ;)

Annars rullar det väl på som vanligt.. Jag bara driver runt ensam, vilket jag gör bäst.. Nejdå. Ikväll ska jag träffa Malin och Jessica, får se vad vi hittar på. Åker till Stockholm imorgon, spa, gröna lund, och umgås med släkten.. Haha. Nejdå, det blir nog allt trevligt.

De ringde från EF i veckan.. Jag ska intervjuas nästa onsdag, och alla papper är nästan ifyllda.. Kanske blir det high-school ändå? Håll tummarna för mig på intervjun på onsdag..

_____________
Do you know what it feels like loving someone that's in a rush to throw you away?
Do you know, do you know, do you know, do ya?
Do you know what it feels like to be the last one to know the lock on the door has changed.

Bara för att den här låten påminner mig om dig! *sunshine




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback