You're the only place that feels like home.

Fjärde inlägget idag. God, get a life girl!

Har fördrivit min tid med att läsa massa bloggar skrivna av utbytesstudenter som för tillfället befinner sig i USA. Det verkar bara så bra, och jag vill åka nu nu nu! Det är så himla blandade känslor också. Idag kan jag inte vänta efter att få åka, medan jag imorgon kanske inte alls vill och jag tror inte jag kommer våga. Kommer jag klara av det? 10 månader utan min familj, mina vänner och allt annat? Vem vet.

Jakten på den försvunna filmen, love actually, fortsatte idag. Men jag hittade den inte nu heller. Ack. Imorgon ska jag handa julklappar igen, då jag inte fyndade några i Valbo tidigare. Pappa köpte julklappar dock. Åt systerdotter och bror. Eftersom jag slår in dem kan jag skriva på paketet att de är från mig också. Mycket bra.

Nej, nu ska jag nog sova. Tog ett bad tidigare, med en badbomb som skulle ha "avslappnande effekt". Jo tackar jag, jag kan knappt hålla ögonen öppna och klockan är inte ens 22,30. Nejni vänner, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback