Nytt år, nya möjligheter, nya löften..

Jag hade nu tänkt att summera året som gått på något vis, med bara två dagar kvar till nyårsafton och ett nytt år. Det här året har varit händelserikt. Tidvis har jag varit rätt stressad och jag har behövt ganska mycket mer tid för mig själv än jag tidigare behövt tror jag... men jag har varit gladare!

Jag har lärt känna många nya människor som kom att betyda mycket för mig, som fortfarande betyder. Det har helt enkelt varit ett bra år, och jag hoppas 2008 blir lika bra. Om inte bättre!

Jag har hunnit med rätt mycket. Därbland ett besök till London och en språkresa till Malta. Och en av de större händelsena, Fall Out Boy live på fryshuset den 20 Mars. Och bäst av allt i år, är att Jess och Malin varit vid min sida.

Tittade igenom gamla inlägg från förra året vid denna tiden, och hittade nyårslöften för 2007. Och jag höll faktiskt alla utom ett. Så vad bli löftena för 2008 då? Bra fråga, då jag inte har några direkta löften. En ny livsstil ska dock invigas. "Träna-tre-gånger-i-veckan-sluta-äta-godis-livet". Jag är sjukt trött på spincyckling, så jag letar efter en ny träningsform och en träningspartner? Någon som vill träna med mig? Haha!

Så vad 2008 har att bjuda på blir spännande.. Jag flyttar till USA för att bo där i 10 månader, och gå i ett Amerikanskt Higschool. Och allt med vad det innebär. Läskigt, spännande, roligt och annorlunda.


2007 i bilder


från vänster;
-jag j och m. FALL OUT BOY. FALL OUT BOY. london. jag och m. jag j och m. min älskade chili. lillhagsskolan 9c. jag på blue lagoon. emmas t-shirt. skolavslutning. j och m. MIKA. sthlm med l-hagens nior. j och m. jag j och m i harnäs. avslutningsmiddag tema 80tal. födelsedag. jag och j. singstar. vårvänskap. jag och j.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback