You claim that you're so hot..

Jag. Har. Ont. I. Ryggen.

Aja, var ute och knallade med M idag, i några timmar. Väldigt trevligt. Pratade om massa saker. Och gick en bra bit,  tillräckligt för att jag skulle få ont i mina stackars fötter. Mina fötter har nu iallafall antagit en annorluda skepnad och dom är väldigt, väldigt kalla.


Skola imorgon. Föreläsning i kreativitet och sedan studieteknik, om jag inte minns helt fel. Inte direkt jättekul, men det funkar.. Och på fredag får jag träffa mina sugar honeys i Västerås :) Som jag saknat dom <3

_________
Don't you know you have changed me?
Don't you know my wishes all came true?
You're my angel, now I want to do it all for you..
Right here, right now, nothing is impossible.

Låten är skit, men bara för att texten är så fin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback