thinking of you till it hurts

Jag vet inte vart jag ska börja.. Vill bara skriva, men det finns inga ord för det märker jag.. Allting är tomt.

Åker till Stockholm imorgon, är bara borta en natt, men det får duga så länge. Sedan är det helg och sen drar skolan igång.. Blandade känslor.. Det ska bli skitkul att börja ny klass, lära känna nya människor. Men jag vill bara att ettan ska gå fort som möjligt, så jag får bege mig av till USA... Jag önskar att det var augusti 07 jag skulle åka.. Inte 08..

Aja, sommaren har varit jättebra.. Har hunnit med mycket. Jobbat, träffat släkt, varit med folk och varit på världens bästa språkresa och lärt känna nya människor..

Och du såklart.
Jag är så jävla kär i dig..
Om det nu är till någon nytta.
Hoppas du vet det, iallafall..
<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback