Cause we'll be just fine and we won't be bought and sold

Jag är hemkommen från Malta, och sjukt sugen på att åka till USA nu nu nu nu!

Jag hade verkligen 2 jättebra veckor därborta i solen. Bad, sol, nya vänner, skratt, allting var bara perfekt.. Aldrig har två veckor gått så fort, och aldrig trodde jag att det skulle vara så sorgligt att lämna människor jag bara känt i 2 veckor.

Men nu är allting som vanligt igen. Förutom vädret. Det blev ju fantastiskt bra väder nu.. Vilket är roligt! Har spenderat ganska mycket tid med mamma, och imorgon ska vi åka ut till ön över dagen =) Väldigt trevligt.

Skolan drar igång om inte allt för många dagar. Det ska bli kul. Ny skola, nya folk, nya ämnen och allting blir bara nytt! Jag längtar.. Cityfesten startar i veckan också, och efter det är sommaren slut..

Men jag är nöjd, jag har hunnit med mycket. Nåja, några bilder från Malta =)




______________
matchbox 20 - unwell
avril lavigne - when you're gone
david guetta - love is gone
sum 41 - underclass hero
fergie - big girls don't cry
cha cha slide..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback